
Wpływ reklam kosmetyków na samoocenę
20 października 2010, 09:17Reklamy produktów upiększających powodują, że samoocena kobiet okresowo spada.

Jak melodia w nazwie marki
19 października 2010, 08:48Nazwy marek, w których wykorzystuje się powtarzalne dźwięki, np. coca-cola, wywołują pozytywne emocje, wpływając na decyzje dotyczące zakupu czy odwiedzania, dajmy na to, restauracji.

Media lubią Apple'a
28 września 2010, 15:51Najnowsze badania Pew Research Center pokazują, że media technologiczne najwięcej uwagi poświęcają firmie Apple. Autorzy studium przeanalizowali 437 informacji związanych z technologiami, które zostały uznane za najważniejsze przez dziennikarzy z 52 różnych mediów, w tym z 11 gazet, trzech telewizji kablowych, trzech serwisów informacyjnych należących do sieci telewizyjnych, 12 witryn WWW i 10 stacji radiowych.

Koniec ATI
30 sierpnia 2010, 11:18Cztery lata po przejęciu producenta kart graficznych, firmy ATI, AMD oświadczyło, że rezygnuje z logo i marki ATI. Przyszłe karty Radeon i FirePro będą sprzedawane pod marką AMD.

Dlaczego nie powstaliśmy z antymaterii?
12 sierpnia 2010, 15:56Na początku było po równo - materii i antymaterii. Tymczasem nasz świat złożony jest wyłącznie z materii. Gdzie się zatem podziała cała antymateria, którą obserwujemy tak rzadko? Wyjaśnieniem może być nierównowaga oscylacji pomiędzy neutrinami i antyneutrinami.

Jedzenie i niejedzenie sławnych
20 lipca 2010, 08:39Jedzenie i dotyczące go wierzenia od dawna stanowią część ludzkiej kultury. Czym delektował się Napoleon, czego zaś nigdy nie zrobiłby z podanym mu daniem Elvis Presley, tego właśnie można się dowiedzieć z najnowszej książki braci Matthew i Marka Jacobów pt. Co jadali wielcy: ciekawa historia jedzenia i sławy.

Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież
18 lipca 2010, 17:50W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?

Onyx Boox 60 - nowy czytnik z czterema książkami
15 lipca 2010, 12:29Na polski rynek trafił czytnik książki elektronicznej Onyx Boox 60, najbardziej zaawansowana wersja tej marki. Obsługuje ona kilkanaście najpopularniejszych formatów publikacji elektronicznych oraz pliki graficzne i dźwiękowe.

Zafluorkowana herbata
15 lipca 2010, 12:11Czarna herbata, najpopularniejszy napój świata, zawiera więcej fluorków niż dotąd sądzono. Może to oznaczać kłopoty zdrowotne dla jej najzagorzalszych miłośników.

Mózgowy efekt sławy
14 lipca 2010, 10:21Celebryci coraz częściej zostają ambasadorami różnych marek. Dotąd psycholodzy nie wiedzieli jednak, czemu gwiazdy są skuteczniejsze w przekonywaniu do produktu czy zachęcaniu do zakupu niż równie atrakcyjne nieznane osoby.