Pierwszy tydzień Page'a i dwie kontrowersyjne decyzje

11 kwietnia 2011, 12:04

Larry Page, jeden z założycieli Google'a, zaledwie od tygodnia jest dyrektorem wykonawczym koncernu, a już podjął dwie niezwykle istotne decyzje. Przeprowadził restrukturyzację zarządzania oraz powiązał część premii pracowników z wynikami na rynku serwisów społecznościowych.



Na widok Red Bulla jadą ostrzej

1 lutego 2011, 13:26

Logo Red Bulla wpływa na zachowanie ludzi. Biorąc udział w grze komputerowej, osoby prowadzące bolid z charakterystycznym złoto-czerwonym wizerunkiem jechały bardziej agresywnie i podejmowały większe ryzyko. Doskonale wpisuje się to w taktykę marketingową marki, która wydaje się udzielać konsumentom (Journal of Consumer Psychology).


Logo Starbucks

Konsument nie lubi zmian, czyli efekt Starbucksa

11 stycznia 2011, 18:18

Silna, „wyrobiona" marka, w skład której wchodzi również logo, to jeden z największych atutów firm. Pomimo to nierzadkie są zmiany logo, nawet najbardziej znanych marek. Ich właściciele uważają, że takie odnowienie wyglądu to korzystna rzecz, ale czy tak jest rzeczywiście?


Deep Impact

Kurs na kometę

27 października 2010, 14:52

Komety w dawnych czasach budziły grozę ludzi, którzy dopatrywali się w nich zwiastuna wojen i nieszczęść. Dziś bada się komety bez uprzedzeń, nie cofając się nawet przed strzelaniem do nich przez sondy kosmiczne.


© AMD

Definitywny koniec marki ATI

25 października 2010, 16:50

Na rynku zadebiutowała nowa rodzina kart graficznych AMD z serii Radeon HD 68xx. Ich wydajność jest podobna do wydajności popularnych HD 5850, a cena rozpoczyna się od 239 dolarów.


Sen nocy letniej

Posłuchać, jak mówił Szekspir

24 października 2010, 15:23

Język zmienia się i ewoluuje , zmienia się znaczenie słów i gramatyka, zmienia się też, wymowa i akcent. Ciekawie byłoby usłyszeć, jak mówili ludzie dawniej, na przykład za czasów Szekspira. Dzięki pracy kilkunastu miłośników języka będzie to możliwe.


Wpływ reklam kosmetyków na samoocenę

20 października 2010, 09:17

Reklamy produktów upiększających powodują, że samoocena kobiet okresowo spada.


Jak melodia w nazwie marki

19 października 2010, 08:48

Nazwy marek, w których wykorzystuje się powtarzalne dźwięki, np. coca-cola, wywołują pozytywne emocje, wpływając na decyzje dotyczące zakupu czy odwiedzania, dajmy na to, restauracji.


Media lubią Apple'a

28 września 2010, 15:51

Najnowsze badania Pew Research Center pokazują, że media technologiczne najwięcej uwagi poświęcają firmie Apple. Autorzy studium przeanalizowali 437 informacji związanych z technologiami, które zostały uznane za najważniejsze przez dziennikarzy z 52 różnych mediów, w tym z 11 gazet, trzech telewizji kablowych, trzech serwisów informacyjnych należących do sieci telewizyjnych, 12 witryn WWW i 10 stacji radiowych.


Koniec ATI

30 sierpnia 2010, 11:18

Cztery lata po przejęciu producenta kart graficznych, firmy ATI, AMD oświadczyło, że rezygnuje z logo i marki ATI. Przyszłe karty Radeon i FirePro będą sprzedawane pod marką AMD.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy